Breaking News
Loading...
25 Haziran 2014 Çarşamba

Güzel Köylü Dizi Müziği Dinle İndir Sözleri

Güzel Köylüde Çalan Şarkı Sezen Aksu Sarı Odalar


1. bölümüyle ekranlara gelen dizimizde Sezen Aksu'nun bir şarkısı dikkatleri çekti.Şarkının adı ne derseniz Sezen Aksuya ait olan şarkının adı Sarı odalar. Sizler için derlediğimiz bu yazımızda Güzel Köylü 1. bölümde çalan Sezen Aksu'nun Ben senin hayatından gittim şarkısını bulabilirsiniz.Güzel Köylüde çalan şarkılar ve müzikleri sayfamızdan takip edebilirsiniz.

Ben senin hayatından gittim oğlum
Hadi yerime koy birini koyabilirsen
Ben senin hayatından gittim oğlum
Hadi dur o sarı odalarda durabilirsen
Ben sen sen diye bittim oğlum
Hadi bakalım unut unutabilirsen
Ben seni yudum yudum içtim oğlum
Hadi ol eskisi gibi olabilirsen
Uzak benden aşk uzak artık
Kanun mudur bu yasaklık
Uzak benden aşk uzak artık
Kanun mudur bu yasaklık
İnan içimde yok fesatlık
Alırım başımı giderim efeler gibi hey
Efeler gibi hey
Güzel Köylüde Çalan Şarkı Sezen Aksu Sarı Odalar Tıkla İndir:


Güzel Köylüde Çalan Şarkı Sezen Aksu Sarı Odalar Online Dinle:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Toggle Footer